WP Okulu Soru & Cevap

Aradığınız cevaplara buradan ulaşabilirsiniz...

WP Kulüp Forums Soru & Cevap Eğitimler Dışındaki Konular MÜŞTERİLERİN EN YAKINDIĞI ANLAR VE EN MEMNUN KALDIKLARI ANLAR NELERDİR?

Tagged: 

  • MÜŞTERİLERİN EN YAKINDIĞI ANLAR VE EN MEMNUN KALDIKLARI ANLAR NELERDİR?

    Bu yazı Arda KÖLEMENOĞLU tarafından oluşturuldu 22/10/2023 at 00:36

    Esenlikler dilerim değerli yurttaşlarım. Aklımdakini uygulayabilmek adına birkaç deneyim gerektiren bilgiye ihtiyacım var, hâliyle bu bende olmadığından ötürü olanlara sorarım. Sizlere sorarım ki müşteriler size en çok hangi sorundan dolayı yakınırlar? Bir diğer sorum ise müşteriler en çok hangi durumdan memnun kalır?
    Sağ ola, esen ola.

    Arda KÖLEMENOĞLU cevapladı 6 ay, 3 hafta önce 3 Üye · 6 Cevap
  • 6 Cevap
  • Ercan Gülçay

    Üye
    22/10/2023 at 12:26

    Merhaba, benim çalıştığım müşteriler genellikle web siteleri üzerinden kendi uzmanlık alanları üzerine odaklanmak istiyorlar. Web sitesinin teknik tarafına pek girmek istemiyor. Çünkü WordPress ucu açık bir ekosistem. Her müşterinin farklı sorunu yada geliştirme talepleri oluyor. Sitesi yavaş diyenler de oluyor bir eklentinin istediği şekilde çalışmadığı da olabiliyor. Bunları kolay ve uygun maliyette çözdüğüm zaman müşteriler çok memnun kalıyor. Ayrıca müşteriye verdiğiniz satış öncesi ve sonrası hizmet kalitesi de çok önemli. Bunlara bazı örnekler fatura kesebilmek, analiz ve kapanış raporları, müşteri yönetim paneli, hızlı dönüşler gibi. Bu kişi profesyonel birisiyle çalıştığına inanmalı. Güveni sağladıktan sonra uzun vadeli bir müşteriye dönüşüyor ve size yeni müşterilerde kazandırabiliyor.

    • Arda KÖLEMENOĞLU

      Üye
      22/10/2023 at 13:23

      Yanıtınız için pek kıvanç duydum, gelen talepleri nasıl alıyorsunuz? E-posta ile mi yoksa bir panel ile mi?

    • Ercan Gülçay

      Üye
      22/10/2023 at 18:24

      Whatsapp business, e-posta yada crm üzerinden talep sistemi üzerinden yönetiyorum. Perfex CRM bu konuda oldukça iyi. Müşteri, proje, görev, online ödeme alma vb. birçok konuda işimi görüyor. İlave modüller sayesinde kullanımını isteğinize göre genişletebilirsiniz.

  • Fikret TOZAK

    Eğitmen
    24/10/2023 at 08:18

    Merhaba Arda,

    Müşteriler ile genellikle içerik konusunda anlaşamıyoruz zamanında gerekli ve yeterli içerikleri paylaşmıyorlar.

    Yakındıkları konular ise genellikle sitenin düzeni ile ilgili olabiliyor. Facebook’dan bir tasarım görüp sitenin bir kısmını buradan istiyorlar bir kısmını sahibinden sitesinden haliyle bu durumda bir tasarım bütünlüğü olmuyor.

    En çok memnun oldukları konu ise indirim yapmamız tabiki.

    Onun dışında müşteri beklentisinin üzerine çıkmak onları memnun ediyor. Ör: iletişim sayfasındaki form sadece ileti olarak gönderilmeyip ayrıca bunu excel dosya olarak indirebileceklerini anlattığımda memnun oluyorlar.

Log in to reply.

Add Your Heading Text Here

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Gün :
Saat :
Dakika :
Saniye

Hoşgeldin !
Seni Tekrar Aramızda Görmek İstiyoruz

WP Kulüp
840TL İndirim

WP Kulüp BAŞVURU

WP Kulüp hakkında daha fazla bilgi almak istediğinizi duyduk.

Size uygun yol haritasını oluşturmak için bilgilerinizi bırakın uzmanlarımız sizi arasın.